.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دایی: داماش را شکست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال را‌ه‌آهن شهر ری گفت: در هفته هشتم لیگ‌ برتر، داماش گیلان را در ورزشگاه شهید عضدی رشت شکست می‌دهیم.
خبرگزاری فارس: داماش را شکست می‌دهیم

به گزارش فارس ا، علی دایی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران قبل از دیدار داماش گیلان و راه‌آهن شهر ری، اظهار داشت: شناخت خوبی از تیم داماش داریم و این تیم را شکست می‌دهیم.
وی با بیان اینکه تغییر سرمربی داماش موجب تغییراتی در تیم می‌شود، افزود: قاسم‌پور دارای ایده‌ها و فکر متفاوتی است که ما نسبت به آن ناآشنا هستیم.
سرمربی را‌ه‌آهن شهر ری گفت: احتمال تغییر تاکتیک و بازیکنان ترکیب اصلی در داماش وجود دارد، ولی با همه این موارد تنها به کسب سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم.
این سرمربی با اشاره به سریال تساوی‌های راه‌آهن در لیگ برتر، بیان داشت: به دنبال پایان تساوی‌ها و کسب پیروزی در دیدارهای خانگی و خارج از خانه هستیم.
دایی ادامه داد: بازی سختی در مقابل داماش و ورزشگاه خانگی این تیم داریم و باید با تلاش تیمی به موفقیت فکر کنیم تا آغازی بر پیروزی‌های داماش باشد.
وی با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی سخت تلاش می‌کنند تا تیم راه‌آهن به پیروزی و جایگاه اصلی خود برسد، اذعان داشت: راه‌آهن تیم خوبی است و هر روز بهتر می‌شود.
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و راه‌آهن شهر ری در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 یکشنبه امروز به میزبانی داماش در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.296 seconds.